WEEK 13 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Manon Lochten - WaarBenJij.nu WEEK 13 - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Manon Lochten - WaarBenJij.nu

WEEK 13

Blijf op de hoogte en volg Manon

15 December 2019 | Ghana, Golokuati

Week 13 alweer... 
deze week had ik mijn laatste stage week, we stonden nog een keer op de neonatalogie afdeling!! Zij waren pas verhuisd naar een nieuw gebouw, het zag er echt heel mooi uit! Jammer genoeg niet zoveel te doen maar wel lekker geknuffeld met baby’s

Woensdag en donderdag nog veel voor school gedaan en bijna alles is nu af! Alleen nog wat kleine dingen. Donderdag zijn Romy en ik nog lekker een keer gaan zwemmen!

Vrijdag zijn we weer optijd vertrokken, weer naar Ada! We hebben dit keer 2 nachten geslapen op Maranatha! Er hangt hier echt een heerlijke sfeer en de mensen zijn zo gezellig hier! Vrijdag toen we aankwamen hebben we gezwommen en ‘s avonds lekker wat gedronken en een spelletje gedaan!

Zaterdag ochtend zijn we naar rum island gegaan. Ondanks dat we niet zeker wisten of we droog zouden aankomen, omdat de boot nogal gammel was... zijn we droog aangekomen! Ze lieten ons zien hoe ze de rum maken en ook hebben we nog een hele moestuin gezien.
Daarna natuurlijk de rum ook geproefd! We hebben twee soorten geproefd, althans een mini slokje op want me keel branden half weg. Niet zo mijn drankje denk ik.. Om de bittere smaak weg te spoelen kregen we nog een lekkere kokosnoot.
Na rum island hebben we daar nog gezwommen in de rivier. Daarna gingen we terug naar Maranatha en daar hebben we weer lekker gezwommen! Aan dit leventje kan ik wel wennen.
‘S avonds was het weer tijd voor het kampvuur. Het was zo gezellig met iedereen en we hebben nog een duik genomen om af te koelen..

Vandaag gaan we weer optijd terug naar Kuati want papa, mama en Jan komen naar mij!! Rond drie uur heb ik ze eindelijk weer gezien en hebben we een rondje door het dorp gelopen. ‘S avonds had Lydia een Ghanees gerecht gekookt en hebben we lekker bijgekletst!!

  • 18 December 2019 - 21:49

    Joze Lochten:

    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad Manon.
    Nu maar lekker genieten met z’n viertjes,ik hoor het graag als jullie weer terug zijn.
    Veel plezier samen

  • 19 December 2019 - 18:29

    Vera Van De PAS:

    hoi Manon
    nou het was weer leuk om te lezen dat je het zo leuk heeft,
    weer van alles gedaan,fijn dat je ouders en Jan er zijn,
    kun je lekker met elkaar Kerst vieren,
    maar zal wel anders zijn dan hier denk ik,
    maar toch wel leuk en gezellig.
    nou Manon maak er nog een hele fijne laatste week van,
    en we wensen jullie hele Fijne Feestdagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 30 Juli 2019
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 3571

Voorgaande reizen:

16 September 2019 - 28 December 2019

Stage in Ghana

Landen bezocht: